pannkakor vs thaimat?

     Publicerat: 2011-07-05 Kl: 13:11:43 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Idag tänkte jag att kerstin skulle få äta pannkakor, sånt där som alla barn älskar.
Markus ställde sej och stekte pannkakor gjorda på grahamsmjöl och hon fick med fruktpuré i. Jahapp. Förväntade mej att hon skulle trycka ner det men ikke, knappt en bit tog hon. Jag satt förundrad med min Thaimat i näven. Så jag provade lägga en klutt ris med lite sån röd currysås på till henne. Och smack smackidack, det var visst gott å allt gick ner. Pappas tjejj helt klart på matfronten.

För övrigt så fastnade hon i dammsugaren innan åxå. Jag dog lite av skratt haha. jag skulle byta munstycke å lämnade den på, plötsligt hör jag hur den suger tag i något och strax efter skrik. Då var det såklart Kerstin som grabbat tag i den och höll på å suga upp både sitt linne, sin lille tutte och sej själv ;) Haha stackarn, men det såg ju för kul ut.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: