tjenare Olga, välkommen!

     Publicerat: 2011-01-19 Kl: 18:41:00 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

Jag hoppas inte ni missat den fantastiska serien Percy Tårar (uppföljaren till Nile City, dock mycket råare och roligare!). Det finns otaliga guldkorn i denna serie, och nedan följer mitt favorit-klipp! Min blogg "the soul, the voice, the passion" är dessutom döpt efter Percys kommande memoarer ;)

 

Denna vill jag tillägna min vän Lina. Tänker på dej hela tiden!

och Grattis på din födelsedag <3

 

Postat av: Therese

HAHA, jag DÖR!

2011-01-21 @ 13:48:11
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: