Sug då Kerstin, suuug!

     Publicerat: 2011-02-05 Kl: 15:16:51 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


Asså.. Idag har jag köpt en ny pipmugg till Kerstin. Nån lyxvariant från Tommee Tippee
. Med en pip som hon ska suga på, och den är helt droppfri, så att hon kan exprimentera själv utan att allt blir pisseblött. Men nu fattar inte Kerstin att hon ska suga på pipen! Hon tuggar å tuggar och ser frågande ut. Den andra pipmuggen rinner det lixåm ur, som att ha munnen under en kran. Man behöver bara suga liite så komemr vattnet jättefint ur den nya men hon fattar lixåm inte. Hur göra? Min variant SUG KERSTIN SUUUG, funkar ju inte? :P
Postat av: Theres

Men Kerstin då! Ser sugdelen ut som en vanlig napp eller på något annat sätt?



Haha, hundkommandon. Ja men det är ju bra så kan ni göra likadant för både hundar och barn :)

2011-02-05 @ 15:30:28
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: emeliehjaertajonas

Haha, Elias fattar inte heller det så vi gav upp :P hihi så nu får han den där det rinner fritt istället och ja... Det är ju blött överallt efteråt ^^ hihi



Haha, ja jag hade det med Elias. Trodde hela tiden att mensen kom ^^ hihi. Så hoppas på det bästa. Vilken tur att du kom på det ^^ hihi. Jag har varit inne på din blogg mycket men glömt bort skicka till dig var gång ^^ haha

2011-02-05 @ 19:16:07
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej! Kikade in på din fina blogg! Tänkte passa på dig att ge ett litet tips. Jag hade nämligen samma problem med muggarna. :) Jag har köpt tre olika för min lilla tjej bland annat en sådan som din tjej håller i på bilden. Hon bara tuggade på den också. Då fick jag ett tips om att köpa en mugg med längre "hals" att suga på. Och det funkade!! :) Lycka till!

2011-02-07 @ 20:55:46
URL: http://familjenefternamn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: