PoP REA

     Publicerat: 2011-12-26 Kl: 14:36:10 | I kategori: Tipps! | 0 kommentarer








Jag älskar Polarn o Pyret. Dom har BARNkläder, roliga färger, unisex utan krusiduller och skit. LOVE! Dock är det lite dyrt för min smak, då barnen växer så fort... Vi sst håller PoP kläderna längre i färg och form, men mtp att barnen växer ur plagg ganska fort så känns det inte relevant, så jag blir lite snål och går till HM och Lindex och svär över könsuppdelningen på kläder men mår bättre i plånboken. NU har dom därimot REA på PoP, hela 50% på väldigt stor del av butiken, så PASSA PÅ!

Med oss hem kom ett par röda snickarbyxor i manchester och två färgglada randiga tröjjor. Vi bytte åxå en stickad tröjja som K fick i julklapp. Den var stl 86 men vi bytte till 74 :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: