All by my self

     Publicerat: 2011-12-19 Kl: 13:47:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Jahapp, konstig dag! Klockan ringde vid 8 i morses, och jag som sover så ruggigt dåligt just nu var så trött så det kändes som klockan var typ 4 på natten eller något. Väckte Kerstin och hon åt lite frulle och sen gick vi bort till dagis. Hon blev glad att komma dit, men gnällde till lite när jag sa hej då. Men det glömde hon nog snabbt! Ska bli kul att hämta henne om en timme och höra hur det gått idag!
När jag kom hem efter lämningen så slängde jag mej faktiskt i sängen! Det var inte igår man låg ensam i sängen utan ett barn som klänger om man skulle försöka haha. Sov ett par timmar, skönt, men ack så osmart då det nu kommer bli ännu svårare att somna i natt. Sover jag 5min på dagen är min natt körd...
Nu har jag varit och handlat och ätit en helt ostörd lunch :D Kollar på lite Big brother och njuter av stillheten ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: