uppdatering...

     Publicerat: 2010-10-10 Kl: 10:29:30 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer

en liten uppdatering... innan hon somnade åt hon iallafall 80ml ersättning... det kändes skönt även om det var lite, då visste jag ju då att hon inte somnade på tom mage. jag är så rädd för att hon ska få lågt blodsocker och bli slö och sova av den anledningen? det hände ju på bb... då fick hon rätt lågt socker för att hon åt dåligt åså sov hon hela tiden. iallafall... sedan vaknade hon vid 3.30 igen, klart hon stod sej ju inte så länge på den fjuttiga maten, då åt hon gott 110ml, och vaknade efter 3 timmar igen och åt 95. nu på förmiddagen har hon ätit 100.. så nu äter hon iallafall (om än inga jättemängder). ingen aning vad som var fel igår... hon började gallskrika bara jag satte henne i "matposition" lixåm! och försökte ens inte äta. idag ska jag iaf köpa en ny dinapp, nummer två. för ibland upplever jag att hon lessnar på å äta då det går rätt sakta. kanske vill hon ha lite lättare att suga? man kan ju iaf prova. nåja, nu känns det lite bättre, men blir det såhär igen kommer jag åka in med henne till läkaren, om inte annat få veta att inget är fel. och är något fel får man ju veta det då.
Postat av: sabina

tänker på er!

2010-10-10 @ 10:52:03
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: