the nose

     Publicerat: 2010-10-19 Kl: 15:29:02 | I kategori: Övrigt | 4 kommentarer


visste ni att jag har ett helt otroligt bra luktsinne? till min kära pojkväns fasa har jag en näsa som kan lukta sej till allt, och då menar jag allt.
det är ganska jobbigt många gånger men även lite roligt hehe. som igår när jag kom hem hit efter att ha vart borta i 1,5 vecka.. kände direkt lukten av grillchips när jag satt i soffan. och mycket riktigt hade markus passat på att äta grillchips medans jag var borta.... för 5 dagar sedan! haha, min näsa sniffade alltså sej till chipslukten i soffan som han ätit för nästan en vecka sedan!

(stackars markus får inte äta grillchips eller lökringar eller annat stinkande äckel för jag tycker det stinker i hela lägenheten å sen kan jag inte sova på en hel natt för att han luktar ur munnen när han andas. sån är jag. lite känslig kanske. men han är snäll och respekterar det, passar på när jag är bortrest :) stackarn....)
Postat av: Carro

Hej hopp! Det skulle vara kul att få läsa om hur Kerstins mamma och pappa träffades en gång i tiden! :)

2010-10-19 @ 15:43:03
URL: http://kantarellolin.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe, jaa, jag tycker om såna berättelser - spännande eller inte, det spelar ingen roll! :D Jag har fastnat för din blogg totalt (supersnygg också), kikar in varje dag, så det vore bara kul att få höra lite "bakgrund" ;) Ha en bra dag!

2010-10-19 @ 15:55:14
URL: http://kantarellolin.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja på just det stället har jag inte tyckt att hon har varit gul. Det kan ju vara något annat också. Det visar sig :) Nej det är ju inte kul när de gråter i sömnen. Man vill bara ta upp och krama!



Haha, jag har också bra luktsinne! Dock har jag inte sagt åt Patrik så ofta. Känner mig dum och vet inte hur jag ska säga på ett fint sätt att det stinker i munnen :P Tips?

2010-10-19 @ 16:21:44
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Haha, ja kanske är för snäll. Nej men han tar åt sig lite för mycket ibland och blir ledsen fast jag inte menar någonting personligt..

2010-10-19 @ 16:33:01
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: