mårrn!

     Publicerat: 2010-10-07 Kl: 06:18:02 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

fy fan vad tött jag är. efter att ha sovit i typ 3,5 timme ska jag nu gå upp och åka till lidingö å gå på kurs. ja, tanken var att jag skulle sova tidigt. vilket slutade i att jag somnade vid halv tre då kerstin inte alls ville sova och ja, mitt mammahjärta kan ju inte släppa henne utan ligger och lyssnar på hennes små ljud. och tillslut eskalerade allt i skrikfest... hon är väl så van att jag lägger henne så när pappsen bara finns till hands kom hon inte till ro. men men. inte gnälla dax att hoppa upp, göra sej iordning å åka å hämta jennifer!

vi hörs i eftermiddag när jag kommer hem!
ha de fint idag :)
Postat av: Emelie

Holymoly, jag som har för mig att sköldpaddorna brukar vara lugna haha :)

Hon är då lugn här hemma men vi får se hur det blir när vi ska till veterinären första gången.. Spännande, bäst att ha långärmat :)

2010-10-07 @ 15:31:29
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: