finns det hjärterum...

     Publicerat: 2010-10-02 Kl: 15:44:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


..finns det stjärterum. här snålar vi inte på spacet i knät här får alla som vill plats!

idag har vi vart i farsta. skulle köpa en lampa men affären hade visst lagt ner sååå... ingen lampa. vi gick till hm och jag köpte en ny pyamas till kerstin.. inte för att det behövdes utan för att alla är smuttsiga och jag orkar inte tvätta idag. hade ett rabattkort på 50:- så pyamasen blev nästan gratis så det känns som ett lovligt köp. sedan åkte vi till babyproffsen. jag köpte inga nya sängkläder utan istället slog jag till på en jättefin mössa till kerstin. på hm och lindex åså finns iiinga vettiga varma mössor till små bebisar! men nu hittade jag en mössa i ull med fleecefoder, dvs varm och go! ylle är bra för det blir inte så svettigt som alla syntetmaterial. den va dyr men det var det värt :) bara det bästa är gott nog!

markus är på fotboll såå.. ddadaaa solokvist tills ikväll.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: