besök på jobbet

     Publicerat: 2010-10-25 Kl: 15:47:16 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


klippa klorna? nähä, blöjjbyte på pol-op!

idag har vi varit på jobbet och hälsat på jag, kerstin och hundarna.
idag sov faktiskt inte kerstin sej igenom besöket utan var riktigt vaken och glad :) hon sov en stund i en hundkorg i köket medans vi åt men sen så var hon med på noterna ;) en riktig djursjukvårdarbebis.. sover i hundkorgar och byter blöjjan inne på pol-op hehe...

ush jag har ont i halsen. och imorses var jag så hes att jag knappt kunde prata... förkylning stor vid dörrn antar jag. trevligt. hoppas kerstin slipper.

har pratat med vår bvc-sköterska idag om lite olika saker jag funderat på och bla min olidliga oro om nätterna. ska få prata med en psykolog, kanske är dax att jag gör det. hon är van vid just denna typen av oro, jag är ju knappast ensam om det även om min oro tar sej lite onödigt stora propotioner jag vet ju det... jag skulle iaf bli uppringd av psykologen så får vi se.

jag har iaf världena goaste och snällaste unge!
älskade kerstin <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: