webbisar

     Publicerat: 2010-05-21 Kl: 21:25:15 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

ni som är inne litegrann i bebis-svängen har väl full koll på webbisarna, ni vet på sjukhusens hemsidor, där man kan se födda barn. brukar kika igenom där då och då, kolla efter übersöta bebbar, men åxå (jajaja tyck jag är elak) skitfula bebisar haha, vissa är verkligen riktiga gollums! nåja haha, jag och markus pratade nån kväll om hur kul det vore att klä upp bebisen till tänderna när den ska fotas för webbisar haha. typ om det var en kille, värsta kostymen, eller en tjejj, helt uppklädd med klänning och smycken och allt. fatta vad kul när man sporadiskt bläddrar bland alla nyfödda i sina små pastellfärgade bodys, åså plöstligt ligger där en bebis i kostym?! haha humorn i det.



nått sånt här?


så i augusti får ni hålla koll på SÖS webbisar (om dom har det?)
haha, kanske kommer ni få er ett gött skratt ;P



Postat av: Frida

Då får ni se till att leta bra efter något sådant i storlek 50 ^^ <3

2010-05-21 @ 23:02:12

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: