klåda

     Publicerat: 2010-03-02 Kl: 22:25:30 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

fan... det kliar i mina köpe-fingrar. ääääälskar ju mina UGGs jag köpte i vintras och har använt dem varje dag sedan dess, första vintern i mitt liv som jag inte frusit om fötterna en enda gång, och dom har hållt hur bra som helst! än nu sugen på ett par till.. ett par att ha lite mer nu i vår... gärna rosa.. liiite nättare... gärna... dessa:

jag älskar dom. drygt 2000:- gaah...

 

Edit: 5min senare... beställda! couldn't hold my horses!

 


 

Postat av: Emelie

Haha ja jag är så säker, det är bebisen! :)

Om någon vecka när du känner det bättre och oftare så vet du också.

Jag kände som bäst när jag låg i soffan på rygg och såg på TV, avslappnad och tömd i hjärnan. Då kom det småpetningar från en liten Oliv inne i magen :)



Har du inte sett hur stor livmodern är vid en sammandragning?

Fixa en, du vet hur haha, och ligg på rygg och titta så ser du hur pass stor den är redan och då vet du att allt som känns i det området är från självaste junior :)

2010-03-03 @ 00:05:58
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emmie & Wille

Nu blir jag aaaavundsjuk! ♥

2010-03-03 @ 10:59:25
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: