I'm a pig

     Publicerat: 2010-06-06 Kl: 19:05:36 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


lite sommarfeelning två dagar i rad bannemej!

haha jag brände mej mer än jag trodde igår asså. har skitont på ena axeln och nyckelbenet å där runt. bränner mej så jävla lätt precis i första solen på året, men sen går det bra och även jag blir brun :)
har fått gå runt i en gammal skjorta jag fått låna av pappa, för att inte få sol på mej idag. har sett ut som en jättemänniska, då den var så bred ush, som en riktig tjockis! börjar för den delen få lite ångest nu att jag ser fet ut. huh. eller snarare ångest över att "nu kommer det" haHA! trodde du du skulle slippa undan? lixåm. men men, bara att hacka i sej å se glad ut. det är iaf bara två månader kvar nu, så jag får stå ut vad som än sker under den tiden. änsålänge ligger viktökningen på 8-9kg... i vecka 32, det är väl normalt väl?

imorgon är det måndag och jag är ledig, åker härifrån på tisdag. skönt! jag och mamma ska in till stan imårrn och köpa en bh till mej haha. jag hatar bh:ar och har så små bröst att jag inte ens behöver, men nu säger mamma att jag måste börja använda det så jag inte får hängbröst så vi ska köpa en imårrn, en skön, som jag inte får panik av :P

hoppas ni haft en fin dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: