helgen

     Publicerat: 2010-06-27 Kl: 18:52:38 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


nu är magen lagom stor tycker jag :P

jahapp så hade dessa tre lediga dagar gått. men måste säga att det varit tre rätt långa dagar, hm ja blir ju lätt så om man börjar dom klockan åtta på morgonen... men det har ju gjort helgen längre, så det känns toppen! att ha haft mamma och pappa här har vart underbart, det är alltid så trevligt och massa god mat! nu har jag varit ensam hela eftermiddagen eftersom markus skulle se england-tyskland matchen inne istan, och nu skulle han visst se argentina-mexico där åxå så det blir fortsatt ensamt här hemma... nåväl...
imorgon börjar jag klockan sju... puh... hoppas natten bjuder på sömn, så det inte blir så pissigt att gå upp i ottan... nä.. om man skulle rota fram något att äta kanske...

so'long!

Postat av: emeliehjaertajonas

Så fin den är :)

2010-06-27 @ 21:02:34
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: sandra voest Bjermert!

åh vilken fin mage=) men det som kommer ut kommer att vara ännu finare;)

2010-06-29 @ 19:50:36

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: