bebis-shopping

     Publicerat: 2010-06-19 Kl: 13:09:50 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


nallen fick agera provdocka till bärselen :P

nu har vi varit och shoppat lite! idag har vi köpt babyskyddet och en adapter att sätta i bilen, praktiskt. det blev ett BRIO-babyskydd, det är ganska lätt att bära, och så fastande jag för det helt enkelt. markus fick välja färg, och det blev ett med svart tyg, toppen tycker jag =) sedan köpte vi åxå en babybjörn-bärsele, och ett litet påslakanset till vagnen, rosa med pingu som jag inte kunde motstå :P. dom hade extrapris på solskydds-rullgardiner till bilen så det fick åxå följa med hem! nu börjar man komma en liten bit på vägen i shoppandet iaf! :)


gulligt påslakanset och nallen provar babyskyddet :D




Postat av: emeliehjaertajonas

Sånt babyskydd har vi med :) Samma färger också ;) hihi

2010-06-19 @ 19:30:51
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: