5 år!

     Publicerat: 2010-06-06 Kl: 09:06:29 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


5 år tillsammans idag!

idag är alltså dagen då jag och markus varit tillsammans i 5 år! det är faktiskt ganska länge =) tänk, i fem år har jag stått ut med att plocka smuttstvätt från golvet, tjata om att sätta på diskmaskinen när han proppat den full, stått ut med snarkningar och hans skäggstubb i tandborstglaset! tänk va? och längre ska det bli :) och om två månader blir vi föräldrar, och markus kommer bli värsta super-pappan <3




Postat av: Kia

Grattis!

2010-06-06 @ 10:51:14
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Patrik

och tänk vad markus fått stå ut med :O

2010-06-06 @ 19:08:57

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: