värmen+gravid?

     Publicerat: 2010-07-04 Kl: 08:37:46 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


hur har ni andra det i värmen?
jag har gruvat mej hela graviditeten nu tills att sommaren skulle komma... har fått höra "åh nej, då får du gå höggravid i sommarbärmen, stackare" osv... hm, dumm kommentar åxå för den delen.. ja? lixåm, vad ska jag göra åt det?... jaja...
hursomhelst, nu är sommarvärmen här och det rejält åxå, och jag har inte ont av värmen alls! inte mer än att det är varmt såklart, precis som jag hade tyckt även om jag inte var gravid... kroppen har inte reagerat med att svullna heller, inte mer än lite om fötterna häromdagen då... så jag är väl än en gång lyckligt lottad antar jag? fast jag är en såååån fryslort, och det kanske hjälper mej i detta läge hehe... sedan är det ju skitvarmt på jobbet, men det besvärar mej inte mer nu, än de andra sommrarna... lika jobbigt att jobba i 35 grader gravid som ogravid...
återigen, man får vara glad sålänge det varar :)

nu ska jag iallafall gå ut i solen och värmen! ha en bra dag!
Postat av: Anonym

Underbart söt design och jag håller med dig, min mamma var gravid förra sommaren, hon led inte alls. (:

2010-07-04 @ 08:53:51

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: