mol, molmolimolmol

     Publicerat: 2010-07-25 Kl: 18:00:44 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

huh vad det moler i ländryggen idag, ner i ljumskar och ut i benen...  lixåm konstant, men det blir bättre när jag vilar mej. bara att vänja sej vid antar jag, kommer ju inte bli mindre av den varan direkt. övervägde att ta panodil förut, men så kände jag att det är kanske lite väääl fjunit att gny över lite molvärk och börja knapra piller med tanke på vad som komma skall hehe... nu är det ialafall bättre men det har hållt på sedan 11 tiden idag.

längtar såå tills imorgonbitti för då ska vi till barnmorskan igen, tycker verkligen om att gå till henne :) ska bli så spännande att få veta om bebisen är fixerad nu. kommer nog känna mej lite lugnare då, när jag vet läget där inne.




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: