löv

     Publicerat: 2010-02-10 Kl: 18:20:17 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej hej! här har ni mej, vaken och allt! la mej seriöst tjugo över åtta igår, dock trodde jag det var en timme senare, upptäckte när jag la mej att klockan var SÅ lite, haha, men wtf...
sitter nu här i soffan och har just klämmt i mej en mcfeast meny, mmmm jag ÄLSKAR mc donaldsmat! köper åxå en extra cheeseburgare (till bebisen;)) mitt barn kommer ha abstinens efter det när den föds! :P

hade en trist förmiddag på jobbet, hade fullt upp mej var bara på så nedstämmt humör. jag älskar mitt jobb, men ibland finns det vissa faktorer som bara gör mej så less! fast det är väl så på de flesta jobb! men trivs gör jag, jättemycket!

markus ska på fotboll ikväll så jag är själv. måste ta mej i kragen och städa litegrann, men annars blir det mest att stta här. lägger mej säkert tidigt åxå kan jag tro.

ha det fint!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: