cheesecake - done

     Publicerat: 2010-02-06 Kl: 15:12:00 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



idag har jag bakat min efterlängtade cheesecake, eller en frozen cheesecake. den kommer bli NAJS! med tanke på hur god smeten blev :P
jag brukar inte baka, men köpte ju en form förra veckan så nu KAN jag iaf, och cheesecake är lixåm, gott :)

frtm att ha bakat den, har vi idag hunnit med att åka till mc donalds och äta frukost, dvs cheeseburgare, vi har hämtat markus kompis simpen, och vi har vart på citygross och handlat. nu sitter jag här och äter vindrovor och markus och simpen håller på med datorn.
ikväll ska vi såklart se på melodifestivalen, äta pizza eller något, chips dip och min kaka :D

besträffande min fukking förkylning har det nu gått in i stadium två, halsen låter lite kråkig och snoret har tjocknat. hellre detta dock, än skiten jag hade igår. ush och fy.

ha en bra dag




Postat av: emeliehjaertajonas

OH så spännande !

Det är runt vad jag tror med ;) hihi

2010-02-07 @ 11:36:52
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: malin

go blogg =D

2010-02-08 @ 23:13:22
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: