matpremiär!

     Publicerat: 2010-12-15 Kl: 20:44:19 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



hehehe, nog för att dom kan göra lite miner när dom smakar mat....

men min enda slutsats här är att hon verkligen undrar vad FAN vi stoppar i mun på'na!
hahaha!

detta är ändå efter några försök, så dom värsta minerna uteblev, vi har det på
"finkameran" så jag lägger upp det när vi fått ordning på det. dvs en annan dag ;)

(hon åt absolut nada hehe, och det är bamse som gnäller, i extas!)
Postat av: Theres

Okej, det är klart att ni inte ska komma då! Inget roligt för er och inge roligt för oss om vi blir sjuka till jul eller nåt.



Ja då sparar vi julklapparna :D



Hehe, så där höll Signe på i kanske en månad eller något innan hon började gilla något :) Det är ju så ovant för dem med allting, både smak och konsistens. Signe spydde ofta efter också så vi lugnade oss lite med det och efter ett tag gick det hur bra som helst :)

2010-12-16 @ 09:44:26
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: