ingen falutripp idag :(

     Publicerat: 2010-12-16 Kl: 11:35:46 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer



Idag var tanken att jag skulle åka till Falun. äntligen få träffa Maria å Nattis å lille Albin för första gången på över ett år... saknar dom såååå (min bästa vänner från min tid jag bodde i Falun). Dessuton skulle jag träffa Theres och Signe. MEN... varför åker jag inte då? Jo dels har vi ju varit magsjuka å även om vi är friska så vill jag inte riskera att dra med mej nån bacill till dom, och dessutom så vill jag inte riskera att Kerstin blir sjuk när vi är borta. Hon är bubblig i magen hör jag och igår bajsade hon en riktigt "ful" bajs, så kanske har hon en liten släng hon åxå. Sedan när jag kollade ut idag så är det ju fullkomlig snöstorn med så jag hade ändå inte kunnat sätta mej och åka.

SÅ TRIST! såg så fram emot att träffa Maria, Nattis, Albin, Theres å Signe.. men men vi får ta det i Januari stället, tiden kommer gå fort :)
Postat av: Malin - Tultan Linneas mamma

Visst är det ica byttorp i Borås :)

Härlig blogg du har :)

2010-12-16 @ 13:37:30
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: Belliz

Vi mår fortfarande bra! Så förhoppningsvis klarar vi oss från det där hemska..

Synd ni inte kommer iväg till Falun..

2010-12-16 @ 15:23:10
URL: http://www.belliz.net
Postat av: Nattis

och vi hade sååå sett fram emot att du skulle komma! Galet längesen vi träffades nu ju :(

Men satsa på januari, det låter bra det, är inte så långt kvar ändå!

KRAMAR!

2010-12-16 @ 21:58:27
Postat av: Theres

Ja det var jättetråkigt :( Men i januari måste det gå! Vi får be till vädergudarna :) Och jag får nog köpa en ny julklapp till Kerstin då :P

2010-12-17 @ 10:11:14
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: