BVC :)

     Publicerat: 2010-12-14 Kl: 12:28:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


sådär ja! då var BVC avklarat. idag var det 4mån kontroll.
Fick konstaterat att Kerstin är väldigt rörlig för sin ålder och "med". det är ju kul! hon växer precis som hon ska, och är lite längre än "medelbebisen" men vikten liggerr precis på medelkurvan.

dagens siffror: vikt: 6418g  längd: 63,5cm

Vi fick en liten bok om mat och muntlig info om hur vi nu kan gå tillväga. kerstin får premiäräta imorgon eftersom jag jobbar idag, så imorrn blir det potatis-smak :D

Nu ska jag vila mej lite efter gådagens bravader aka magsjuka. men idag mår jag bra igen om än lite skakig och ont i huvudet. men det börjar åxå bli bättre :) I eftermiddag blir det psykologen för första gången och direkt efter det ska jag hämta Kia och Hella för dom ska åka med mej till jobbet idag :)

ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: