vardagslunk

     Publicerat: 2010-08-05 Kl: 12:48:09 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


HEJ från den dåliga blivande mamman som låter hundarna kissa på skolgårdar!
(haha)

dagen lunkar på! efter bm så slappade jag lite, och sedan har jag städat lite. likabra att städa varje dag nu, dels för sysselsättning men åxå för att då kommer det garanterat vara fint när vi kommer hem med bebis, när det än blir :). nu har vi just kommit in från en promenad. tog väl en en-timmes ungefär. får gå en runda till på eftermiddagen. fasen sikken tur att jag inte har några krämpor åså så man iaf kan gå långpromenader på 1-2 timmar varje dag. för hundarnas skull åxå lixåm.
nu har jag klämt i mej ett par mackor, och ska tillsammans med min bästa vän burk-colan se en film. å vipps är det eftermiddag! tjoho :D

ha en bra dag!


Postat av: Kia

Nu har din visningsbild på bloglovin ändrats. :)

2010-08-05 @ 13:24:53
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Belliz

Härligt att du kan gå långpromenader med vovvarna fortfarande och jag är jätteglad att du verkligen tänker på att du kan och uppskattar det, för det är verkligen inte självklart att man kan som höggravid! Så helt rätt att njuta! Följer med spänning din blogg, hoppas du skriver när nåt är på G =)

2010-08-05 @ 14:00:46
URL: http://www.belliz.net
Postat av: Morris.

Men herregud vad illa upp du tog av den lilla kommentar....istället för att vara så otroligt tjurig över att du blev tillsagd att inte rasta hundarna där så kanske du kan ha lite förståelse för de som arbetar där och inte ta det så otroligt personligt?

Jag menar det kan vara så att de har haft problem sedan tidigare med att folk ränner där med sina hundar och lämnar högar av hundskit på skolgården och som vi alla vet så är det inte speciellt trevligt.

Jag tror säkert att du är ansvarsfull och plockar upp dig och att du inte heller ränner direkt på deras basketplan med Bamse och Polly fast det är svårt att veta vem som gör vad.

Och att det springer runt idioter på nätterna som stör dig är kanske inte så lätt för dem att styra då det antagligen inte finns folk som arbetar där på nätterna.

Ring securitas eller liknande när det händer.



2010-08-06 @ 07:55:41

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: