vill ha höst!

     Publicerat: 2009-09-10 Kl: 13:23:05 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


nu har vi varit ute på promenad. det är verkligen någon typ av
sommar-höst nu. solen skiner, det är varmt, men här och där
ser man lite gula löv å sånt! jag vill bara ha höst nu! jag är less
på värmen, att svettas när man är ute och går. urk. det är lixåm
för kallt för t-shirt/linne, men för varmt för tröjja eller jacka. blä.
jag längtar efter att få ta på mej en go mössa och halsduk och
en go varm jacka! höst, you are welcome! sommarn får va slut nu!
jag har nu ätit min goda lunch och laddar inför min arbetsdag.
ska åka om en liten stund. måste tanka först. ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: