tisdagen dårå

     Publicerat: 2009-09-29 Kl: 18:11:58 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

jahapp.. då satt man här igen. tillhör verkligen ovanligheterna. sofia. vid datorn. såhär hehe. sitter och slötittar på greys anatomy, men vill bara att tiden ska gå fort till idol ikväll.
har varit en ganska seg dag, iaf eftermiddagen, som att klockan bara vääägrade bli 17.00. men tillslut så! sitter nu och väntar på att markus ska komma från jobbet. ikväll blir det att laga lite mat och se idol. lugnt å skönt.

ikväll kvalar följande:

1. Sabina Täck, 19 år, Lessebo - Ain't No Other Man (Christina Aguilera) - bra röst, men lite trist enligt mej

2. Moa Carlebecker-Forssell, 20 år, Växjö - Brandi Carlile (The Story)
- bra röst, men aldeles för käck ush.

3. Clara Hagman, 18 år, Gävle - Release me (Oh Laura)
- söt, duktig, men inte mer?

4. Mariette Hansson, 26 år, Halmstad - Dear Mr President (Pink)
- min tjejj-favorit, helt fantastisk!

5. Erika Selin, 18 år, Dorotea - Bless the Broken Road (Rascal Flatts)
- gullig och bra röst, förtjänar att gå vidare.

men vi får la se! mariette känns klar, men sedan vet jag inte riktigt. men jag tror att lilla erika är poppis hemma i stugorna faktiskt.
jag får återkomma senare ikväll! hade fint tills dess :)

Postat av: ELSA

hej hej! din blogg är fin :)

vad har du för planer ikväll

och vad tycker du om min blogg?



http://mestelsa.blogg.se

2009-09-29 @ 20:07:23
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: