poooor me

     Publicerat: 2009-09-24 Kl: 13:24:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jomenvisst. har man synfel ska man straffas. seså, upp med plånboken, seså! money money. eller så kan du gå där och se dubbelt, eller, inte se alls! mohaha! hm... fan va dyrt med glasögon. jag har lite speciellt brytningsfel på mitt ena öga och ett annat fel på andra ögat så det blir extra dyrt med.. och bågarna kostar ju åxå.. om man inte vill ha ett par billiga skitbågar som luktar plast och ÖB.. suck... och eftersom jag har mina glasögon från jag vaknar till jag lägger mej, varje dag så blir det extra viktigt att inte kompromissa. men men. vad ska man göra. har iaf vart hos optikern nu, och snart har jag mina nya glasisar =) nu ska jag strax åka till jobbet. ha de fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: