mummy a la hüne

     Publicerat: 2009-09-06 Kl: 17:46:07 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer



fan. polly har nu slickat upp en riktigt ful fläck mellan tårna (slickdermatit). har ju hållt på ett tag, men nu är det rätt svullet och fult. suck. så nu får hon ha strumpa så hon inte kommer åt. det bästa hade nog vart krage. men över min döda kropp! jag vägrar sätta på mina hundar krage. hehe. på jobbet pratar man väl om kragen dagarna i ända, och dom är ju bra. men när det kommer till mina egna hundar är jag inte längre någon djursjukvårdare utan en vanlig matte, och hönsmamma ;) ...

nu kommer nog markus hem snart hoppas jag. han får gå å handla mat. jag tänkte göra det men kan knappt gå upprätt pga magsmärtor :'(

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: