make yourself

     Publicerat: 2009-09-19 Kl: 23:17:54 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

jag har helt glömt bort hur bra Incubus är. förr (ja förritiden då jag lyssnade på musik på daglig basis) så lyssnade jag jätte mycket dom. Låten "make yourself" är sjukt jävla bra, och jag avgudar texten i den låten. jag tänkte jag tattuera in just det, make yourself, då det är en helt perfekt grejj om jag skulle vilja ha en textrad lixåm. nåja, än är man ung, vem vet :P

dessutom minns jag hur Incubus sångade blev grunden till ordet kolabåt, jag och Sir, hade ett mycket välarbetat system med kolabåtar, vilket var riktigt sjukt snygga killar, sedan under det kom kolajollarna, dom var snygga men inte topnotch, och sedan kunde dom åxå vara en ako-kola. haha det var tider det. minns att vi var helt besatta av det där, satt hela nätterna och letade kolabåtar på lunarstorm! och ibland blev vi mycket oense om hurvida någon var en kolabåt, eller kolajolle osv. hahaha, minns du det Sir?

härreud va mycket sjukt vi gjort. som när vi satt och letade mongon på nätet? lade i olika mappar på Sirs dator, mongomappen å det. härregud. och våra percy-race, persbrant-race. gud vad mycket roligt vi haft :P

ja... när jag öppnar upp min itunes och lyssnar på all gammal musik får jag plötsligt lite flashbacks. det är jättelängesedan jag lyssnade på detta haha. jag som varot SÅ musikintresserad. numer blir jag irriterad om markus spelar musik hemma hehe. men nu känns det lite bättre igen. ska skaffa en liten sån sladd så jag kan koppla in Ipoden i bilen. komma back on track igen!

Postat av: Sir

haha, ja det var tider det sir! jag gör aldrig mongomappar längre...borde kanske ta upp det igen=) postade vi inte gammalt godis till videomix åxå nångång å skrev nåt fyndigt..? puss å kram

2009-09-20 @ 12:52:48
URL: http://carolinalj.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: