lunchilunchi

     Publicerat: 2009-09-04 Kl: 13:10:01 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då var det slutspurten på lunchen. har käkat lite kebabsallad och druckit en faboulööös cola! mumms!
ska sluta redan vid tre idag, eftersom vi ska iväg med jobbet i kväll, och ska vara där på siggesta gård vid 17.00. och jag ska hem och lämna vovvarna före. vill inte att dom sitter helt öde här på kliniken. nej nej. dom får va hemma med markus.
hoppas marsvinen skött sej under dagen. efter bråket igår blev det ganska stilla. såg i morse att bambam hade en fin fläskläpp åxå :P hoppas dom gjort upp en gång för alla. känns så hopplöst annars.
nej nu måste jag återgå till jobbet, lunchen e slut om 2 minuter! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: