hejsanhej!

     Publicerat: 2009-09-30 Kl: 17:58:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

då var den dagen över, eller iaf arbetsdagen. skönt att vara hemma. sitter här i min lilla soffa, i min lilla ensamhet med mina små vovvar och inväntar kvällen. nytt idolkval. fast eftersom mina favvisar redan är vidare är det mindre intressant idag. dessutom börjar ju greys anatomy ikväll med klockan 21! spännande! dog izzie? eller dog george? båda? iofs har det ju läckt ut men man kan ju låtsas att det är spännande iaf ;)
Markus håller på och flyttar med sitt jobb, dom byter kontor så han kommer senare idag så kvällen är vigd i gräsänkans tecken. vad jag nu ska göra, är att ge hundarna varsitt höstbad! dom har inte sett en dusch på 6 månader nu, badade dem i maj innan fästinghalsbanden åkte på. nu, 6 mån senare har dom åkt av och då blir det helrengöring, polly ska jag trimma ner åxå. och imårrn ska jag trimmas, frisörtid 11.00. ja härregud.
frstn kolla denna mysiga bild på anna, kara och bamse! bame låg och myste där under annas ben, när kara kom och satte sej på honom, hon kasade sedemera ner men bamse låg kvar och sådär satt dom. tre. och myste <3 hörs senare!


*mys*




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: