god evening

     Publicerat: 2009-09-22 Kl: 22:20:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hellulu! då var man hemma. har vart en bra kväll! idag jobbade anna, och vi var två sköterskor, jag och annika. det var lungt till en början men sedan jäklar, tur vi va två. anna måste ha nån karma runt sej som gör att även de enklaste fall, eller ja, dom fall man tror ska bli en baggis när man bokar, visar sej vara way much more! hade två sånna på raken idag. och det händer bara med henne :P så det var fullt upp. kul! ser ni frstn vad bilden föreställer? jag älskar sådana röntgenbilder, en bukbild, åså en bebis inuti <3 dom ser ut som små aliens, med sin lilla skalle och ryggrad :)

nu ska jag se på kvällens idol som jag ju missat. tackar övre makter för tv4 play! ;) hoppas ni har haft en bra eftermiddag och kväll åxå! hörs imårrn!







Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: