god afternoooon

     Publicerat: 2009-09-28 Kl: 19:17:35 | I kategori: | 0 kommentarer

hejsan hej! då var man hemma. eller jag har vart hemme i 25 minuter. jag har sedan dess hunnit mata djur och städa ut kyl och frys. dagen gick riktigt fort idag, förmodligen för att jag fick lunh vid halv två, och då var det ju redan eftermiddag när jaf kom tillbaka från lunchen, praktiskt!

ikväll är det idol-kval! och idag kvalar följande:

1. Piotr Pawel Pospiech, 21 år, Malmö - I Wish (Stevie Wonder) eller Calle Kristiansson, 21 år, Kristianstad - Highway to Hell (AC/DC)
2. Nicklas Hocker, 17 år, Onsala - Blood Is Thicker Than Water (Black Label Society)
3. Andréas Johansson, 19 år, Piteå - Hurtful (Erik Hassle)
4. Eddie Razaz, 20 år, Stockholm - Man In the Mirror (Michael Jackson)
5. Jon Sindenius, 21 år, Västerås - Mama I'm Coming Home (Ozzy Osbourne)


jag hoppas på jon, nicklas, calle och han eddie. i den ordningen. jag antar att två åker ut, två går vidare direkt och en kommer till något uppsamlingsheat? äsh, den som lever får se =)

ikväll blir det en låååång kväll. ska hämta markus och joppe i årsta i natt nångång när dom kommer dit. dom åker bil genom hela sverige eller nått och var just nu i sundsvall. likabra och hålla sej vaken, blir nog bara värre om jag somnar till...

ja så mycket mer än så har jag väl inte att rapportera just nu. men i'm back, efter idol ;)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: