reitenhaus

     Publicerat: 2009-10-17 Kl: 15:29:06 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


då har man varit en sväng ute på ridhuset dårå. allt är sej likt, men fy fan vad skitigt det är? är det ingen som sopar och städar? sååå vare minsann inte på min tid, för hundra år sedan. nej ush vad slitet det är. det är bara cafeterian som är fin, resten... ush. synd på en så fin anläggning! och när jag ser dom där lektionshästarna trava runt med mer eller mindre klumpiga ryttare får jag ont i hjärtat...

aja. mötte upp linda och hjälpte henne att lasta ur kiara och sedan kollade jag när hon red, sedan lastade vi in henne åså vare inte mer med det :P jättekul å träffa linda, som alltid <3

nu är jag hemma igen och har ätit mammas goda mat. nu tänkte jag faktiskt lägga mej och vila en stund. är så sjukt trött. gäsp.  så, see you later!
Postat av: ERICAPERZZON

Det var längesen jag var i ett ridhus nu och när du skriver så vet jag inte om jag vill åka till nåt;P För man ser nog mer nu hur klumpa ryttare är och så än man gjorde när man var liten:P



/E

2009-10-17 @ 15:32:38
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: