ica mongot :)

     Publicerat: 2009-10-15 Kl: 11:21:44 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer


hej på er! nu måste jag gå upp och göra lite nytta. som tur är blev jag uppringd av fotografen som ska fota mej och markus til ett repotage (spännande va?) annats vettifan hur länge jag hade sovit?

morgonens inlägg får handla om ica-mongot (ja så kallar jag honom). jag garvade rejält är jag såg denna reklamen första gången, och har sedan sett att det blivit jävligt debatterat? why? om man inte har med handikappade eller utvecklingstörda i reklamer så är väl det diskriminering och när man har med någon, då är det åxå diskriminering? vad fan är det med svenska folket. aldrig nöjda!

fick en länk av markus angående detta :)

nu ska jag ut på promenad med hundarna och uggsen ;)

 

Postat av: FS

sv: Tack så mycket =)

kram!

2009-10-15 @ 11:33:49
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Sir

haha ja jösses vad jag skrattade gott första gången jag såg detta!



vad är det för spännande reportage sir??

2009-10-16 @ 10:57:41
URL: http://carolinalj.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: