en helt ny vääärld

     Publicerat: 2009-10-02 Kl: 18:46:51 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



hej hej! nu har jag varit och hämtat mina nya glasögon! tjohejj vad bra jag ser. och har redan fått ont i huvvet, efter 15 minuter puh. hjärnan har väl fullt upp att ställa om sej.
äntligen helg iaf. underbart. markus åker till göteborg imorgon för att tattuera sej så jag är solokvist, fast det skrev jag nog igår :)

ikväll är det IDOLfinal, 12 ska vara med och 11 av dom går vidare till fredagsfinalerna. juryn plockar ut 4 wildcards till idag, min gissning är att det blir reza, rasmus, calle och kanske moa? fas det kvittar verkligen vikka det blir.
nåja... nu har jag just ätit en kycklingkebabtallrik och nu är det bara en lång väntan till klockan 8. återkommer senare med min fantastisk aidol-analys! dont miss thaaat!


Postat av: åsa

Jättefina!

2009-10-03 @ 09:08:18
URL: http://brillor.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: