go mårrån!

     Publicerat: 2009-11-20 Kl: 06:56:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


huh vad tidigt. sitter på jobbet, kom aldeles för tidigt idag, så det blev en väntan tills jag ens börjar, men har redan gjort en del. men vi har ju städare här nu på morgonen så nu väntar jag på dem. ska sätta mej med lite papper när dom kommer så jag inte är i vägen.
ikväll ska vi ut med jobbet, så jag kan inte se idol och således heller inte blogga under idol idag. trist. men trevligt att gå ut och äta såklart =)
imorgon åker jag till falun så det blir en stilla helg för bloggen. ska se till att planera min skörd åxå hehe ;)
nej nu ska jag do some hair!

ha en bra dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: