sofia är social

     Publicerat: 2009-05-09 Kl: 23:36:29 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

i'm in chock. jag har altså, dra på trissor, umgåtts TVÅ kvällar i rad. igår var vi ju hos björn och denna kväll har vi varit hos markus kompis valpen som grillade och hade förfest. jag (och hundarna såklart hehe) följde med markus, tog lilla bilen. (underbart å ha bil alltså!) även om jag mest suttit å sett trist ut, så har jag varit MED och haft jättetrevligt, roliga killar det där :) dom skulle vidare ut men jag och markus åkte hem när dom andra skulle ut på krogen. det enda dåliga nu är att mitt hår stinker rök eftersom folk innehar den underliga vanan att röka.. nåja. polly och bamse var ju somsagt med, och bamse har ätit så mycket grillade grönsaker att han tillåmed spydde lite majs där på gräsmattan hehe, en liten köttbit kom åxå upp, den tog han tillvara på igen, han e inte dum han :P


Bamse och polly, med bamses nya bästis Joppe,  den som ger mest mat, är den som han älskar mest just där och då :D

frstn så har jag dåligt samvete. idag var det ju en liten gettogether hos paula i uppsala, rått-träff, som jag först skulle gått på. men så fick jag ställa in min närvaro så det kom upp annat som jag var tvungen att göra. men så i sista sekund så blev dom planera uppskjutna.. så nu har jag trotts allt varit helt ledig idag, men jag kom på det försent att rått-träffen va ju idag, och ja, jag vågar mej inte på att åka me bilen ensam dit heller. en annan gång för det bli. synd.. :(

nu ska jag sova! natti natt!






Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: