snygglo

     Publicerat: 2009-05-17 Kl: 19:27:03 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer



jo.. jag har aningens tråkigt. sitter här med huvudvärk, snornäsa och värkande bröst. inte värkade bröst som i tuttar men värkande bröst som i luftrör och bröstkorg alltså. kollar på stylista och pratar med söt-frida på msn. markus spelar spel på datorn och jag väntar väl bara på att det ska bli kväll och lite tv att se på. wipeout och söndagsparty idag, lättsmält underhållning. me like. nu borde jag dock städa i köket efter markus matlagning. han lagade maten, då cleanar jag upp. ush.. men men får väl hasa mej dit och ta tag i skiten. hej hej!

Postat av: Frida

hihi! Herregud Sofia. Jag har aldrig tänkt på hur utmärkande dina framtänder är. ;)

2009-05-17 @ 21:18:12
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK. Cetrizin är ju samma som kestine bara billigare. Typ som ipren och ibumetin. Men som sagt, mot förkylning hjälper de dåligt... ;)

2009-05-17 @ 21:57:36

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: