god morgon!

     Publicerat: 2009-05-26 Kl: 09:24:09 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ny dag. gud vad tiden går fort. men i natt har jag faktiskt sovit riktigt gott och det är inte ofta. men har beslutat mej för att inte somna om mer denna morgon, utan ska nog gå ut och sätta mej i solen lite. dock brukar solen hinna försvinna på tiden det går emellan jag bestämt det, och tagit på mej och gått ut, får se om det är bättre lycka idag helt enkelt. börjar ju jobba halv tre, men ska åka lite tidigare till jobbet för tänkte röntga bamse innan jag börjar. han har fått sin kontrast nu så då får vi se om det gömmer sej något där eller inte. bamse slickade i sen den där kontrasten som om det vore vikken mat som helst. han är tacksam han!
höres later!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: