clean clean clean

     Publicerat: 2009-05-18 Kl: 21:05:24 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


ahhhhhhh... nu har jag städat hela lägenheten. sopat, dammsugit, dammat åså rensat hundhår. inte mycket går upp emot den känslan :P. imorgon har jag ju sovmorgon, och det är såå skönt att vakna upp till vetskapen av att det är städat och fint. tycker iallafall jag :)
kikar med ett halvt öga på "mamas boys" haha tillåt mej småle alltså. ska morsorna bestämma vilken tjejj sonen ska välja? ok ok ok , det är säkert lyckat.
snart börjar ju även paris hiltons nya program där hon ska välja ut en ny bästis. ja det låter ju för sjukt för att vara sant! haha.. "sorry you can not be my new best friend" åså åker dom ut en efter en. jag längtar tills detta elände det får ju inte missas! kolla själva:
 

nåja, slut pladdrat om städning och usla tv-program! nu ska jag packa lite inför boråstrippen!
so long!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: