trök

     Publicerat: 2009-06-21 Kl: 09:56:06 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Tjena moss. här sitter jag och har tråkigt. vädret=okej. men inte så att man lägger sej ute på en solsäng direkt... suck... känns sjukt hopplöst. har lust att sova bort hela dagen. men vi ska snart gå promenad och sedan ska vi till knalleland. köpa hårfärg åså. blekte ju utväxten igår och det blir ju alltid lite gulaktigt, trotts att jag redan har ljust hår, så jag får ge det en omgång med blond toning. som vanligt. så brukar det ju bli fint sedan :) nej om man skulle knata ner till köket och göra en macka.
hejs!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: