todaysday

     Publicerat: 2009-06-23 Kl: 21:45:29 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


Idag har vi varit ute hela dagen. skönt! man får passa på. somsagt. har läst ut ytterligare en bok och även råttorna och marsvinen har varit ute hela dagen. som jag skrev nedan så fick comic somna in idag, så nu är det bara systrarna krull kvar, katten&sally. har inte haft bara två råttor sedan jag skaffade råttor en gång i tiden. tommt... det måste jag säga. medans råttorna har sovit mest hela dagen, har marsvinen ytnyttjat dagen maximalt, och har noppat gräs heela dagen. lycka! :) nu ska jag snart gå och lägga mej, är riktigt trött. ska lägga mej och läsa en stund.

Lite bilder från idag
     
   




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: