härliga tider

     Publicerat: 2009-06-22 Kl: 15:36:27 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


ok jag ser helt cp ut. skyller på solen i fejjan :P

idag har jag och mamma och vovvarna tillbringat dagen i trädgården. härligt. har läst klart en bok och börjat på en ny. riktigt najsigt iaf :) sitter just nu och pratar med frida på msn och får lite info från hennes förlossning, alltid uppiggande, eller avskräckande, vikket som :P
blir ingen ridning idag, vi ska ta det på onsdag istället. men ikväll ska vi eventuellt ses i stan och bara sätta oss i stadsparken och umgås lite. får väl se om det blir av. ska strax gå ut till mamma igen tror jag.

     
gött i solen :)




Postat av: Catrin

härligt med sommarmys i solen =)

Läcker header!!

2009-06-23 @ 22:00:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: