kvalitétstid

     Publicerat: 2009-08-01 Kl: 00:05:11 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


först har vi varit på rydbergs matsal (på drottninggatan) och åt supergod mat! markus åt kött med rosepepparsås, och jag åt:


hur vuxet är det inte att äta skaldjursgryta? de va iaf skitgott. åt tillåmed musslorna, fast ja får spykänslor av det, eftersom jag anser att man ska äta det dyra, jag lämnade rotfrukterna istället :P


sedan gick vi på bio! såg, som sagt, sommaren med göran. den var riktigt riktigt rolig, så se den! :) vi tog sedan taxi hem, eftersom jag ville snabbt hem till vovvarna som var ensamma. slippa åka den sega tunnelbanan åxå. hujedamej! nu är vi iaf hemma, och nu har jag fått plåstra om korvas, bamse alltså, men det får ett eget inlägg :(



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: