hellu :)

     Publicerat: 2009-07-18 Kl: 16:49:58 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu sitter jag hos frida i enköping! tjoho! lilla riley har minsan blivit en riktig biff sedan senast, eller inte, kanske var en överdrift, men hon har helt klart växt. hon låg i mitt knä innan och gallskrek, men tillslut blev hon nöjd och tyst, tjoho! nu ligger hon här brevid och sover, sötnosen.
jag och frida åså riley och hundarna har varit och käkat pizza. mumms. nu får vi se vad vi ska hitta på. ingenting förmodligen, aldeles perfekt =)
hej på en stund!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: