goder afton!

     Publicerat: 2009-07-23 Kl: 22:27:40 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

oh my vad trött jag är. har vart en bra jobbkväll dock! något att göra hela tiden, men inte stressigt. det tycker jag är perfekt, man har tid med patienterna ordentligt utan att det blir dötid. nu när jag kom hem hade markus lagat jättegod moussaka-liknande grejj i ugnen, och nu måste jag sova. är så fruktansvärt trött och det värker i ena käken/kinden/örat/ögat och jag vetti fan vad det är. har tagit alvedon och hoppas verkligen det är borta imårrn :/ börjar 8 imårrn, så det är bara att somna åså på't igen ba'!
sov gott!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: