da daaaaa!

     Publicerat: 2009-07-22 Kl: 17:16:48 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

wioho! nu har jag vart och hämtat bilen på lackeringen! det blev superbra, ja man ser verkligen inte att det varit någon skada där. puh! härligt. det var det värt! dock tog det sin stund att komm dit. härregud. jag tänkte att jag skulle köra av från värmdöleden, alltså komma från andra hållet, där till hammarby sjöstad. haha. mmm.. hittade jag? nä. vet inte hur jag tänkte asså. klart jag inte skulle hitta. jag cirklade runt där bland enkelriktat, spårvagnar och smågator helt i tomma intet. som om det inte vore nog att vara vilse hade jag knappt nån bensin kvar i tanken! mätarn låg å vilade på tom tank. härregud sikken jävla stress. ringde markus som tillslut kunde guida mej rätt. puh. jösses sikken pärs! nu är jag iaf hemma, men ska aldeles strax åka igen, för ska somsagt hämta markus åså ska vi till karin. hörs sen!!!


före


efter!
(det är ltie silvrigt damm som ligger på listen bara)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: