misslyckade jävla jag.

     Publicerat: 2009-08-15 Kl: 21:29:19 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


alltså ibland undrar jag verkligen varför jag är så socialt missanpassad. var är det för fel på mej? som igår. alla andra tycker det är kul att gå ut, festa och roa sej, jag plågas och har typ gruvat mej två dygn. när jag står där bland allt folk känner jag mej som en hög lort, och det enda rätta är att gå därifrån så alla andra kan få ha roligt. det känns åxå som att folk glor och tänker "men snälla nån vad är det där för misslyckad människa?". jag skämms över att jag gick hem igår. och jag skämms över att jag inte vill följa med ut idag. fast saken är att jag vill. eller. jag önskar att jag ville! jag önskar att jag hade kul ute! men jag känner mej så totalt malplacerad. det är samma med att gå ut med markus. eller det gör jag inte ens, för det känns som att alla har roligare om jag inte är med. urk. nu skulle dom ut på söder idag, vilktet är betydligt trevligare än stureplan med omnejd. hade ju kunnat vara skitkul! men jag orkar inte ens masa mej utanför dörrn. gaaah jag önskar att jag blev taggad och kände värsta suget att få gå ut å roa mej bland folk. men just nu ser jag bara fram emot chips och dip. i'm såååå funny! visst,

Postat av: Frida & Riley

Aldrig att du är boring <3

2009-08-16 @ 09:47:25
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: