god kvällen på eder

     Publicerat: 2009-08-17 Kl: 21:17:08 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


jehupp... här sitter jag och glor. markus "en öl" blev två timmar.. fyra timmar. och slutade i "sover hos joppe". oh i'm so suprised. nåja hellre att han sover där än att jag ska behöva sitta hemma och vänta. kan aldrig somna innan han kommit hem... nåväl. dom skulle sitta och diskutera stora ideer hela natten. ja härregud.
och det är ingenting på tv... lite friidrott, men "hur kul ä dä?"... nej vet ni va. kanske man skulle städa lite? dra en svep med trasan och sopborsten?

en sak har dock hänt idag! har fått min fina handduk jag beställde via att tacka ja till en bamse-prenumeration! jojomensan, jag prenumererar på bamse lite till och från när det är bra erbjudanden. som nu, 6 nummer för 99 spänn och då får man.. just det! en badhandduk med bamse på! och hur käckt är inte det, eftersom bamse heter just bamse! vi har massa bamse-prylar nu tack vare det! denna handduken var superfin. bamse var dock bara en halvdan modell när vi nu ska visa upp den.


<3




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: